martes, 31 de marzo de 2015

Layout - Brillar por dentro -



Este mes me muero por que vean esto!

Armando el departamento para mudarnos... esta foto tiene ya 3  maravillosos años, imposible no usarla para "Hay un sol en mi alma hoy" en este caso, brillabamos por dentro porque estabamos pintando y eramos un desastre de sucios!... 

Me inspire en los chevrones y la marte mecanica del mood board


-----------------
Preparing the department to move ... and this photo has 3 wonderful years, impossible not to use ara "There is a sunshine in my soul today" in this case, shine inside because we were going and we were a dirty mess! ...







Este LO participa en 



Scrap Around The World




8 comentarios:

  1. Awesome layout! Thank you for playing along with us this month at Scrap Around the World!

    ResponderEliminar
  2. Such a beautiful layout! Love it. Could you also please add Scrap Around The World moodboard to your post?) Thank you. have a nice day!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tanya're right, forget to place the image box inspiration. Thanks for reminding me and leave your comment!

      Eliminar
  3. Simple and sweet - and I love the white space. Thank you so much for playing along with us at SATW <3

    ResponderEliminar
  4. Awe such a sweet page! I love all the doodling you did! All the best from SATW! :)

    ResponderEliminar

Tus comentarios valoran mi trabajo, gracias por dejarme unas palabras!

¡Suscribete a mi blog!

Dejame tu email y recibirás mis post primero:

Delivered by FeedBurner